Formació
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d'Alacant, Màster Universitari en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat d'Alacant, Expert Universitari en Direcció i Gestió de Xarxes Socials en l'Empresa, Especialista Universitari en Comunicació Estratègica per a PIMES per la Universitat d'Alacant, Tècnic Superior en Producció en Indústries d'Arts Gràfiques i Tècnic Superior en Disseny i Producció Editorial.
Experiència professional
Professor Associat en el grau de Publicitat i RR.PP. en la Universitat d'Alacant des de 2020.
Editor de secció de Revista Mediterrània de Comunicació. https://www.mediterranea-comunicacion.org/
Funcionari de carrera de la Universitat d'Alacant en l'itinerari d'Imatge i Comunicació. Responsable de la Impremta del Servei de Publicacions de la Universitat d'Alacant.
Ha treballat en l'àrea d'imatge corporativa per a diferents agències de màrqueting i comunicació.
Formació
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d'Alacant, Màster Universitari en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat d'Alacant, Expert Universitari en Direcció i Gestió de Xarxes Socials en l'Empresa, Especialista Universitari en Comunicació Estratègica per a PIMES per la Universitat d'Alacant, Tècnic Superior en Producció en Indústries d'Arts Gràfiques i Tècnic Superior en Disseny i Producció Editorial.
Experiència professional
Professor Associat en el grau de Publicitat i RR.PP. en la Universitat d'Alacant des de 2020.
Editor de secció de Revista Mediterrània de Comunicació. https://www.mediterranea-comunicacion.org/
Funcionari de carrera de la Universitat d'Alacant en l'itinerari d'Imatge i Comunicació. Responsable de la Impremta del Servei de Publicacions de la Universitat d'Alacant.
Ha treballat en l'àrea d'imatge corporativa per a diferents agències de màrqueting i comunicació.