El Dr. José Belda és professor titular del Departamento de Estudios de Inglés de la Universidad de Alicante (España). Ha impartit classes de LLengua y Lingüística en anglès i espanyol al llarg de 25 anys tant a Espanya (Alacant, València, Múrcia, Barcelona) com a l'estranger (Alemania, Regne Unit, Irlanda, Estats Units). Ha participat en el desenvolupament de diferents programes d'ensenyament d'anglès i espanyol a nivell de pregrau i postgrau, coordinador académico del Master de Español de Central Michigan University (EEUU), Director Académico de los Cursos de Verano del Programa Rafael Altamira (Vicerectorat de Cultuta) i Director Acadèmic de Mobilitat Internacional (Vicerectorat de RRII) a la Universitat d'Alacant. Els seus interessos d'investigació són l'adquisició d'un segon idioma, la lingüística aplicada, la terminologia i les noves tecnologies. Ha participat en diferents conferències internacionals (BAAL, TESOL, AEDEAN, etc.) i projectes d'investigació i ha publicat diversos articles en revistes científices (Interational Journal of Inclusive Education, Education Sciences, Meta, Traducción y Terminología, Babel, etc.). Actualmente es director del grup d'investigació DIGITAL LANGUAGE LEARNING (DL2).
El Dr. José Belda és professor titular del Departamento de Estudios de Inglés de la Universidad de Alicante (España). Ha impartit classes de LLengua y Lingüística en anglès i espanyol al llarg de 25 anys tant a Espanya (Alacant, València, Múrcia, Barcelona) com a l'estranger (Alemania, Regne Unit, Irlanda, Estats Units). Ha participat en el desenvolupament de diferents programes d'ensenyament d'anglès i espanyol a nivell de pregrau i postgrau, coordinador académico del Master de Español de Central Michigan University (EEUU), Director Académico de los Cursos de Verano del Programa Rafael Altamira (Vicerectorat de Cultuta) i Director Acadèmic de Mobilitat Internacional (Vicerectorat de RRII) a la Universitat d'Alacant. Els seus interessos d'investigació són l'adquisició d'un segon idioma, la lingüística aplicada, la terminologia i les noves tecnologies. Ha participat en diferents conferències internacionals (BAAL, TESOL, AEDEAN, etc.) i projectes d'investigació i ha publicat diversos articles en revistes científices (Interational Journal of Inclusive Education, Education Sciences, Meta, Traducción y Terminología, Babel, etc.). Actualmente es director del grup d'investigació DIGITAL LANGUAGE LEARNING (DL2).