Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigació+Docència+Innovació: Plus (Idoi:plus)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 3167

Memòries

Memòria anual
  • Investigació en ciències socials en docència universitària de grau i de pregrau-grau en diferents àrees
    - Investigación sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje. Aprendizaje autorregulado: proceso cognitivo y metacognitivo, contexto del aula, motivaciones (intrínsecas y extrínsecas del estudiante) y actitudes hacia la asignatura. - Investigación en docencia sobre Metodologías, Herramientas, Evaluación y Rendimiento docente. - Investigación sobre metodologías para enseñanza a estudiantes extranjeros, sobre capacidades transversales de los estudiantes. - Investigación sobre nuevas metodologías: b-learning.
  • Problemes distributius

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: EMPOWERING THE EUROPEAN WORKFORCE DEVELOPMENT THROUGH ONLINE/VIRTUAL SKILL TRAINING FOR DIGITAL TRANSFORMATION TOWARDS MITIGATING THE IMPACT OF PANDEMIC SITUATIONSVAL
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/03/2021
    Data de finalització: 31/05/2023
  • Denominació del projecte: MULTINATIONAL CONSORTIUM USING INNOVATIVE DISTANCE LEARNING TECHNOLOGY TO PREPARE WORKERS FOR THE GLOBAL ECONOMYVAL
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 10/01/2001
    Data de finalització: 30/09/2005
  • Denominació del projecte: Impacto del Factor Humano en el Modelado del SoftwareVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2020
    Data de finalització: 31/12/2021
  • Denominació del projecte: Aula IA: Introduciendo la Inteligencia Artificial en Educación PrimariaVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: FUNDACION ESPAñOLA PARA LA CIENCIA Y LA TECNOLOGIA
    Data d'inici: 01/07/2022
    Data de finalització: 30/06/2023
  • Denominació del projecte: Comportamiento de Ir de Compras de los consumidores y los influenciadores de la selección minorista: relevancia de las variables psicográficasVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE EDUCACION
    Data d'inici: 01/10/2006
    Data de finalització: 30/09/2010
  • Denominació del projecte: Nuevas perspectivas de la responsabilidad civil en el Derecho de familiaVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2010
    Data de finalització: 31/12/2012
  • Denominació del projecte: La mujer en la empresa publicitariaVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: TERCERO MIGRACION UXXI-INV
    Data d'inici: 01/01/2004
    Data de finalització: 31/12/2005
  • Denominació del projecte: Equipo informático y material bibliográficoVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 29/12/1994
    Data de finalització: 29/09/1995
  • Denominació del projecte: Captación de Técnicas/Instrumentos aplicados con éxito en Institución extranjeraVAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/02/2007
    Data de finalització: 31/05/2007
  • Denominació del projecte: Los orígenes de la industsrialización valenciana: La industria textil (siglos XVIII-XIX). Una visión comparativa.VAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE EDUCACION
    Data d'inici: 15/12/1997
    Data de finalització: 15/12/2000

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: How Reshoring Has Shaped the Impact of COVID-19 on Spanish Footwear Firms
    Autors: Martínez Mora, C.; Merino, Fernando
    Revistes: Estudios de Economía Aplicada
    Volum: 41
    Pàgines: 1 - 19
    Data: 2023
    ISSN: 1133-3197
    DOI: http://dx.doi.org/10.25115/sae.v41i3.9233
  • Títol: Offshoring and reshoring of services in tourism: A round trip
    Autors: Lillo Bañuls, Adelaida; Fuster, B.; Martínez Mora, C.
    Revistes: Investigaciones Turísticas
    Volum: 24
    Pàgines: 153 - 171
    Data: 2022
    ISSN: 2174-5609
    DOI: https://doi.org/10.14198/INTURI2022.24.8
  • Títol: Acculturation, shopping acculturation, and shopping motives of International Residential Tourists
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Garau-Vadell; , Sesé, A.
    Revistes: Tourism Management
    Volum: 83
    Pàgines: 104229 -
    Data: 2021
    ISSN: 0261-5177
    DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2020.104229
  • Títol: Encouraging Undergraduate Marketing Students to Reflect on Critical Thinking and the Digital Gender Divide
    Autors: , González-Gascón, E.; De-Juan-Vigaray, M.D.
    Revistes: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education (Online)
    Volum: 11
    Pàgines: 933 - 952
    Data: 2021
    ISSN: 2254-9625
    DOI: https://doi.org/10.3390/ejihpe11030069
  • Títol: Extending the offshoring literature to explain backshoring: An application to the Spanish footwear industry
    Autors: Martínez Mora, C.; , Merino, Fernando
    Revistes: Growth and Change
    Volum: 53
    Pàgines: 1230 - 1250
    Data: 2021
    ISSN: 0017-4815
    DOI: DOI: 10.1111/grow.12498
  • Títol: Social Commerce: Is interpersonal trust formation similar between USA and Spain?
    Autors: Quin, Li; De-Juan-Vigaray, M.D.
    Revistes: Journal of Retailing and Consumer Services
    Volum: 62
    Pàgines: 102642 -
    Data: 2021
    ISSN: 0969-6989
    DOI: DOI 10.1016/j.jretconser.2021.102642.
  • Títol: Consequences of sustainable innovations on the reshoring drivers" framework"
    Autors: Martínez Mora, C.; , Martínez-Mora, Carmen; , Merino, Fernando
    Revistes: Journal of Manufacturing Technology Management
    Volum: 31
    Pàgines: 1373 - 1390
    Data: 2020
    ISSN: 1741-038X
    DOI: https://doi.org/10.1108/JMTM-12-2019-0426
  • Títol: Reshoring of services and employment
    Autors: Fuster, B.; Lillo-Bañuls, A.; Martínez Mora, C.
    Revistes: Structural Change and Economic Dynamics
    Volum: 54
    Pàgines: 233 - 246
    Data: 2020
    ISSN: 0954-349X
    DOI: https://doi.org/10.1016/j.strueco.2020.05.004
  • Títol: The Effects of Service Offshoring on Employment
    Autors: Fuster, B.; Lillo-Bañuls, A.; Martínez Mora, C.
    Revistes: Structural Change and Economic Dynamics
    Volum: 51
    Pàgines: 529 - 538
    Data: 2019
    ISSN: 0954-349X
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.strueco.2019.03.007
  • Títol: The Impact of Offshoring on Firm`s Exports
    Autors: Martínez Mora, C.; , MERINO DE LUCAS, F.
    Revistes: REVISTA DE ECONOMIA MUNDIAL
    Volum:
    Pàgines: 203 - 222
    Data: 2019
    ISSN: 1576-0162
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Fundamentos de marketing
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-9717-513-5
  • Títol: Fonaments del Màrqueting
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Universitat d'Alacant. Servei de Llengües i Cultura.
    Data: 2015
    ISBN: 978-84-9717-354-4
  • Títol: Valores y Estilos de Vida de los Consumidores. Cómo entenderlos y medirlos.
    Autors: , Sarabia-Sanchez, F.J; De-Juan-Vigaray, M.D.; González, Ana Mª
    Editorial: Ediciones Pirámide
    Data: 2009
    ISBN: 978-84-368-2315-8
  • Títol: Comercialización y Retailing: Distribución Comercial Aplicada. 1ª edición
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Prentice-Hall
    Data: 2005
    ISBN: 978-84-205-4372-7
  • Títol: Inmuebles y fiscalidad en relación a la persona física
    Autors: MARTINEZ AZUAR, J.A.; Sarasa, J.; , Sarasa Pérez, J.
    Editorial: Editorial Club Universitario
    Data: 2004
    ISBN: 84-8454-376-5
  • Títol: La Promoción de Ventas: Variable Clave del Marketing. 2ª edición.
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Rivera, J.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2002
    ISBN: 84-7356-299-2
  • Títol: Distribución Comercial: Comercialización y Retailing
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Librería Compás
    Data: 2000
    ISBN: 84-867-763-76
  • Títol: EL diseño organizativo en los hoteles alicantinos. Retos de futuro.
    Autors: Lloret Llinares, M.; García Bravo, D.; López, J.J.
    Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2000
    ISBN: 84-7908-540-1
  • Títol: Introducción a la Economía
    Autors: Fuentes, R.; Martínez Mora, C.
    Editorial: Editorial Club Universitario
    Data: 2000
    ISBN: 84-8454-137-1
  • Títol: La Promoción de Ventas: Variable Clave del Marketing. 1ª edición.
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2000
    ISBN: 84-7356-225-9
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: La comunidad universitaria ante el reto de un consumo sostenible
    Autors: Such Climent, Maria Paz; , Espinosa Seguí, Ana; De-Juan-Vigaray, M.D.; , Ferrández Ferrer, Alicia; , López Jimenez, Juan; Cortes Samper, Carlos; Feliu Isabel, Luján
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación. Universidad de Alicante
    Pàgines: 153 - 155
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: En Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria. Volumen 2023

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/134781
  • Títol del capítol: La industria
    Autors: Fuster García, Begoña; Martínez Mora, C.
    Editorial: Editorial Tirant Humanidades (Valencia)
    Pàgines: 121 - 155
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: El impacto de la pandemia en las economías española y alicantina
  • Títol del capítol: Slow fashion for children: parents' dilemma regarding sustainability, price, ethics and children"s upbringing
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; Bezaz, Nora
    Editorial: DYKINSON
    Pàgines: 101 - 116
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Consumo, marcas e intangibles en el público infantil y joven
  • Títol del capítol: Aplicación del cuestionario de competencias genéricas individuales (CCGI) para pensamiento crítico (PC) en el ámbito del marketing
    Autors: , González-Gascón, E.; De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Thomson Reuters-Aranzadi
    Pàgines: 239 - 254
    Data: 2022
    ISBN:
    Títol del llibre: Investigar hoy en la Universidad de mañana
  • Títol del capítol: Brecha digital de género: Herramientas para reforzar el pensamiento crítico del alumnado de marketing
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; González Gascón, Elena
    Editorial: Tirant lo Blanch Editorial
    Pàgines: 105 - 115
    Data: 2022
    ISBN:
    Títol del llibre: Investigación e Innovación con TAC en educación mediática: retos, experiencias y brecha digital en entornos pedagógicos emergentes 
  • Títol del capítol: Brecha digital de género: Herramientas para reforzar el pensamiento crítico del alumnado de marketing.
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; González Gascón, Elena
    Editorial: Tirant lo Blanch Editorial
    Pàgines: 105 - 115
    Data: 2022
    ISBN:
    Títol del llibre: Investigación e Innovación con TAC en educación mediática: retos, experiencias y brecha digital en entornos pedagógicos emergentes 
  • Títol del capítol: ¿Cómo puedo reducir mi huella de carbono? Reto para el alumnado del Grado en Turismo de la Universidad de Alicante
    Autors: Cortés Samper, Carlos; Such, M.P.; Espinosa, A. I.; De-Juan-Vigaray, M.D.; Navalón-García, R.; López-Jiménez, Juan
    Editorial:
    Pàgines: 333 - 334
    Data: 2022
    ISBN:
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2022. XX Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria y V Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC Libro de actas
  • Títol del capítol: Análisis de la aceptación, ventajas y desventajas de la inmersión en la Docencia Dual en el contexto de la pandemia por COVID-19
    Autors: , Carolina Lorenzo Álvarez; De-Juan-Vigaray, M.D.; , Elena González-Gascón; López García, Juan José
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (Universidad de Alicante)
    Pàgines: 119 - 130
    Data: 2021
    ISBN:
    Títol del llibre: En Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria. Volumen 2021
  • Títol del capítol: Análisis de la adopción de la Docencia Dual. Memoria Red 5131. RED IDOi (2020/21): Investigación+Docencia+Innovación. Capít. 82 de 223.
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Elena González-Gascón; , Carolina Lorenzo; , Cristina Cachero; , Juan José López-García; , Victoria Hernández-Ricarte; , Santiago Meliá; , Sergio Miñano Muñoz; Subiza, Begoña; Peris, Josep; , Julio Carmona-Martínez; , Joaquim Nebot; Poveda-Clement, Vicent; , Carmen Martínez-Mora; , Aurelio López-Tarruella; , Cuevas-Casaña, J.; , Fernández-Díaz, F.M.
    Editorial: Universitat d¿Alacant
    Pàgines: 1469 - 1479
    Data: 2021
    ISBN:
    Títol del llibre: Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria. Convocatoria 2020-21

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/119970
  • Títol del capítol: Cómo el alumnado afronta la Covid-19 y su impacto en las necesidades de acción tutorial
    Autors: Tolosa Bailén, M.C.; Francés, F.; Fuster, A.; De-Juan-Vigaray, M.D.; de Juana-Espinosa, S.; Ostrovskaya L.; Sogorb Pomares, T.; RODRÍGUEZ-SÁNCHEZ, C.; Sancho-Esper, F.; Sancho Esper, F.M.; Molina Azorín, J.F.; Ortiz, G.; Antón Baeza, A.J.; González-Díaz, C.; López-Gamero, M.D.; Tarí, J.J.; Giner, J.M.
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 561 - 574
    Data: 2021
    ISBN:
    Títol del llibre: Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria. Volumen 2021.

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/119228
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Critical Thinking and the Digital Gender Divide: Transforming students" mindset for a better future
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Elena González-Gascón
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: TRANSFORM4EUROPE International Conference-Hackathon for the Innovative Teaching and Learning Methods in Higher Education - INNO-METHODS.
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Kaunas (LITUANIA)
    Data de celebració: 24/10/2022
  • Títol: Offshoring de servicios: repercusiones en la estructura productiva y el empleo en los servicios
    Autors: Fuster, B.; Martínez Mora, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XXVI Congreso Internacional de Economía Aplicada
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: MADRID (ALMERÍA)
    Data de celebració: 04/07/2012
  • Títol: Offshoring de Servicios en la Economía Española
    Autors: Martínez Mora, C.; Fuster, B.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: ASEPELT 2010
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: San Vicente del Raspeig (ALICANTE/ALACANT)
    Data de celebració: 16/06/2010
  • Títol: How channel innovation accelerates brand development
    Autors: , Martínez Ribes, LL.; De-Juan-Vigaray, M.D.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: 6th International Colloquium -Academy of Marketing SIG on Brand, Identity and
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Barcelona (BARCELONA) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 09/04/2010
  • Títol: Congruency of Music with Store Image: its Effect on In-Store Environment Evaluation, Satisfaction and Purchasing Behaviour
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Demoulin, N.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: 38th EMAC European Marketing Academy Conference.
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Nantes (FRANCIA)
    Data de celebració: 26/05/2009
  • Títol: Achievement Goal Orientation and Self Regulating Learning: An Empirical Approach with Marketing Students
    Autors: , Gonzalez, E; De-Juan-Vigaray, M.D.; , Parra, J.F.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: 2009 INTED International Technology, Education and Development Conference
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Valencia (VALENCIA/ VALÈNCIA) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 09/03/2009
  • Títol: Interplay Between Values & Consumption Relying on Schwartz's Value Typology
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Sarabia, F.J.; , Hota, M.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: EMAC 37th Conference of the European Marketing Academy
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Brighton (REINO UNIDO (Gran Bretaña e Irlanda del Norte))
    Data de celebració: 27/05/2008
  • Títol: Comité Científico
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: 35th EMAC (European Marketing Academy) Conference, Sustainable Marketing Leadership. A Synthesis of Plymorphous Axioms
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Atenas (GRECIA)
    Data de celebració: 23/05/2006
  • Títol: Comité Científico
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: 36th EMAC (European Marketing Academy) Conference, Flexible Marketing in an Unpredictable World
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Reykjavík (ISLANDIA)
    Data de celebració: 22/05/2006
  • Títol: Offshoring de servicios: repercusiones en la estructura productiva y el empleo
    Autors: Martínez Mora, C.; , Fuster García; , B.- Martínez Mora
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XXVI Congreso Internacional de Economía Aplicada-ASEPELT 2012
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració: MADRID (ALMERÍA)
    Data de celebració: 04/07/2005