Sin Validez
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Híbrida (semipresencial)
Castellà
CENTRE DE FORMACIÓ PERMANENT
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Llegenda: | No ofertada | Sense docencia |
Proporcionar als alumnes les habilitats necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en l'àmbit del Màrqueting i, en particular, en el màrqueting digital, en la direcció comercial i vendes, així com en el sector de la moda.
El Màster de Formació Permanent en Màrqueting consta de 60 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:
Tipus de assignatures |
Crédits |
Obligatòries (OB) |
48 |
Optatives (OP) |
0 |
Práctiques Externes (OB) | 0 |
Treball Final de Màster (OB) |
12 |
TOTAL CRÉDITS |
60 |
Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.
En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.
Després de superar el total de crèdits s'obté el MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING.
Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis Formacio Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:
Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:
El màster està dirigit a titulats universitaris que desitgen especialitzar-se en màrqueting i obtenir les habilitats i tècniques necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en aquest àmbit, i a professionals que desitgen ampliar o actualitzar els seus coneixements en l'àrea de màrqueting.
La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral).
Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.
La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:
El Màster de Formació Permanent en Màrqueting és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.
La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.
Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:
- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat
- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)
Més informació sobre normativa:
ESCUELA DE NEGOCIOS
Teléfono: 965909373 / 965909448
dmk@ua.es
Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, disponibilitat horària, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió i difusió de xarxes socials.
En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.
Departament de Márketing
Francisco José Mas Ruiz
Juana Tormo Domínguez