Javier García Gómez-Die és Professor Associat d'Imatge, Marca i Comunicació Corporativa de la Universitat d'Alacant, on coordina l'expansió i desenvolupament de la Càtedra de la Marca Corporativa, així com la difusió i transferència del coneixement del Grup d'Investigació de la Marca Corporativa, UA_Brandscience.Amb més de 25 anys de trajectòria professional, està especialitzat en la creació i desenvolupament d'estratègies de marca, lideratge i innovació social.su experiència se centra en la transformació d'organitzacions xicotetes o mitjanes en marques amb impacte global. A més d'actualitzar permanentment els seus coneixements, les seues virtuts professionals més destacades són la seua habilitat per a interpretar la complexitat i la seua capacitat per a gestionar la incertesa, combinant l'enfortiment dels actius intangibles amb la dimensió tangible i productiva de les organitzacions.Això li ha permès acompanyar a nombrosos líders en la posada en valor de la identitat, la cultura o la reputació mitjançant processos de desenvolupament corporatiu o sostenibilitat institucional.Coneixedor del teixit productiu real, actualment desenvolupa la seua activitat com a Soci-Director d'Eucalyptus Global Vision, assessorant pimes i entitats internacionals sense ànim de lucre; generant projectes d'impacte social i inversió socialment responsable; i assumint la direcció executiva de la Fundació SÀPIA i de la Federació IberoPanamericana de Periodoncia. Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid. Expert en Gestió Estratègica de la Marca. ESADE Business School. Reputació Corporativa. Reputation Institute.Executive Màster in International Associations Management. SOLVAY Business School University of Brussels.Executive Màster Lideratge i Innovació Social. ESADE Business School.
Javier García Gómez-Die és Professor Associat d'Imatge, Marca i Comunicació Corporativa de la Universitat d'Alacant, on coordina l'expansió i desenvolupament de la Càtedra de la Marca Corporativa, així com la difusió i transferència del coneixement del Grup d'Investigació de la Marca Corporativa, UA_Brandscience.Amb més de 25 anys de trajectòria professional, està especialitzat en la creació i desenvolupament d'estratègies de marca, lideratge i innovació social.su experiència se centra en la transformació d'organitzacions xicotetes o mitjanes en marques amb impacte global. A més d'actualitzar permanentment els seus coneixements, les seues virtuts professionals més destacades són la seua habilitat per a interpretar la complexitat i la seua capacitat per a gestionar la incertesa, combinant l'enfortiment dels actius intangibles amb la dimensió tangible i productiva de les organitzacions.Això li ha permès acompanyar a nombrosos líders en la posada en valor de la identitat, la cultura o la reputació mitjançant processos de desenvolupament corporatiu o sostenibilitat institucional.Coneixedor del teixit productiu real, actualment desenvolupa la seua activitat com a Soci-Director d'Eucalyptus Global Vision, assessorant pimes i entitats internacionals sense ànim de lucre; generant projectes d'impacte social i inversió socialment responsable; i assumint la direcció executiva de la Fundació SÀPIA i de la Federació IberoPanamericana de Periodoncia. Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid. Expert en Gestió Estratègica de la Marca. ESADE Business School. Reputació Corporativa. Reputation Institute.Executive Màster in International Associations Management. SOLVAY Business School University of Brussels.Executive Màster Lideratge i Innovació Social. ESADE Business School.