Marina Cerdà Vilaplana és una experta en comunicació corporativa amb una sòlida trajectòria professional i acadèmica. Actualment, és Professora Doctora Investigadora (PDI) a la Universitat d'Alacant, on imparteix assignatures com Mitjans Escrits, Elaboració de Textos Publicitaris i Gestió de la Informació.
Marina ha exercit el rol de Directora de Comunicació Global a GdC Beauty Group, on va gestionar estratègies de comunicació i màrqueting digital per a marques com Germaine de Capuccini i Ainhoa Cosmetics. Durant aquest temps, va liderar equips internacionals, va coordinar agències de comunicació i va dissenyar estratègies globals de social media i content marketing, destacant la seua capacitat per a coordinar iniciatives d'alt impacte.
La seua experiència inclou també la direcció de comunicació a Totcarto, la gestió estratègica d'esdeveniments empresarials i la col·laboració en projectes institucionals per a empreses com AENA. Marina té un enfocament innovador, integrant sostenibilitat i responsabilitat social corporativa en els seus plans de comunicació.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, amb un Màster en Màrqueting Digital i estudis de doctorat en curs, Marina combina una sòlida formació acadèmica amb experiència pràctica en el sector, destacant com una professional versàtil, apassionada per la comunicació i l'impacte social. La seua tasca docent i la seua experiència en l'àmbit corporatiu la converteixen en una referència en el camp de la comunicació estratègica.
Marina Cerdà Vilaplana és una experta en comunicació corporativa amb una sòlida trajectòria professional i acadèmica. Actualment, és Professora Doctora Investigadora (PDI) a la Universitat d'Alacant, on imparteix assignatures com Mitjans Escrits, Elaboració de Textos Publicitaris i Gestió de la Informació.
Marina ha exercit el rol de Directora de Comunicació Global a GdC Beauty Group, on va gestionar estratègies de comunicació i màrqueting digital per a marques com Germaine de Capuccini i Ainhoa Cosmetics. Durant aquest temps, va liderar equips internacionals, va coordinar agències de comunicació i va dissenyar estratègies globals de social media i content marketing, destacant la seua capacitat per a coordinar iniciatives d'alt impacte.
La seua experiència inclou també la direcció de comunicació a Totcarto, la gestió estratègica d'esdeveniments empresarials i la col·laboració en projectes institucionals per a empreses com AENA. Marina té un enfocament innovador, integrant sostenibilitat i responsabilitat social corporativa en els seus plans de comunicació.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, amb un Màster en Màrqueting Digital i estudis de doctorat en curs, Marina combina una sòlida formació acadèmica amb experiència pràctica en el sector, destacant com una professional versàtil, apassionada per la comunicació i l'impacte social. La seua tasca docent i la seua experiència en l'àmbit corporatiu la converteixen en una referència en el camp de la comunicació estratègica.