Competencias y objetivos

 

Contexto de la asignatura para el curso 2025-26

Aquesta matèria aporta els recursos i les bases per a la correcta escriptura del TFM sota la tutorització dels tutors pertinents. Aquest és el darrer pas de la titulació de màster, que recull tots els coneixements adquirits durant aquest, tant en l'àmbit de la metodologia de recerca com en el dels diversos continguts i àmbits de la investigació educativa. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una investigació completa sobre un tema, dins de la línia de recerca escollida, sota la guia d'un tutor/a, i exposar els resultats del treball públicament.

 

 

Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales) para el curso 2025-26

Competències generals del títol (CG)

  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
  • CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.

 

Competències específiques:>>pràcticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.

 

 

 

Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)

Sin datos

 

 

Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2025-26

L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Màster ha d'haver adquirit:

1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes de recerca, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.

2. Capacitat per integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.

3. Capacitat de comunicar els resultats i les conclusions de recerca a una audiència experta.

4. Habilitats daprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de recerca.

5. Capacitat dactuar dacord amb lètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la investigació.

 

 

Datos generales

Código: 12161
Profesor/a responsable:
Romero Naranjo, Francisco Javier
Crdts. ECTS: 6,00
Créditos teóricos: 0,00
Créditos prácticos: 0,60
Carga no presencial: 5,40

Departamentos con docencia

  • Dep.: DIDACTICA GENERAL I DIDACTIQUES ESPECIF.
    Área: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,1
  • Dep.: INNOVACIO I FORMACIO DIDACTICA
    Área: DIDACTICA DE L'EXPRESSIO MUSICAL
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,4
    Este dep. es responsable de la asignatura.
    Este dep. es responsable del acta.
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDACTICA
    Área: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,1
  • Dep.: SOCIOLOGIA I
    Área: SOCIOLOGIA
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0

Estudios en los que se imparte