Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

La materia “Proyecto Final 1”, asignatura de 3 ECTS, aúna en una materia totalmente práctica los conocimientos recibidos durante el curso. En este sentido, esta materia sintetiza e integra las competencias y conocimientos adquiridos sobre el Marketing de la Moda.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.

 

Competències Específiques

  • CE10 : Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
  • CE11 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
  • CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
  • CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

• Capacitar para la búsqueda selectiva de información.
• Aplicar los conocimientos teóricos y prácticos adquiridos a situaciones de mercado reales.
• Desarrollar el pensamiento crítico sobre el proceso de comercialización.
• Adquirir destrezas profesionales sobre herramientas del marketing aplicadas al mercado de la moda

 

 

Dades generals

Codi: 79264
Professor/a responsable:
BERNA PASTOR, MARIA NAYADE
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,30
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix