Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El marketing es una asignatura que tiene un campo de acción transversal y que permite al alumno obtener conocimiento necesarios para realizar intercambios de productos, servicios o ideas. En esta asignatura se realiza una aplicación a la movilidad inteligente.

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

ESPECIALISTA EN MOBILITAT URBANA INTEL·LIGENT

 

Competències generals

  • CG1 : Conèixer i aplicar la terminologia i tècniques pròpies de la mobilitat urbana intel·ligent.
  • CG5 : Ser capaç d'assimilar i adaptar-se a l'evolució de la tecnologia en l'àmbit de desenvolupament professional i en el marc de la sostenibilitat.

 

Competències Específiques

  • CE6 : Conèixer la terminologia i tècniques de màrqueting aplicades a la mobilitat intel·ligent.

 

EXPERT EN MOBILITAT URBANA

 

Competències generals

  • CG1 : Conèixer i aplicar la terminologia i tècniques pròpies de la mobilitat urbana intel·ligent.
  • CG5 : Ser capaç d'assimilar i adaptar-se a l'evolució de la tecnologia en l'àmbit de desenvolupament professional i en el marc de la sostenibilitat.

 

Competències Específiques

  • CE6 : Conèixer la terminologia i tècniques de màrqueting aplicades a la mobilitat intel·ligent.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Transmitir al alumno la importancia que tiene la adecuada dirección del marketing en las organizaciones dedicadas a la Movilidad, para lograr los siguientes objetivos:

• Conocer las funciones asignadas a la dirección de marketing.
• Planificar la estrategia de marketing
• Conocer las decisiones de marketing operativo más adecuadas a la estrategia planteada.
• Orientación de la empresa al mercado. El cliente y el usuario de transporte como eje fundamental.
• Entender la importancia del análisis del comportamiento del consumidor en el marketing y por consecuencia en la toma de decisiones
• Conocer las herramientas se dispone para conseguir datos fiables.

 

 

Dades generals

Codi: 79161
Professor/a responsable:
RUJAS RODRIGUEZ, SONIA LYDIA
Crèdits ECTS: 1,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 0,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix