Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La asignatura de Investigación de Influencers vs. Prescriptores, pretende introducir al alumno en el mundo de la publicidad y la comunicación de las marcas. En la terminología particular, en el conocimiento de las herramientas y metodologías de trabajo que utiliza y en cómo utilizar a estos embajadores o difusores de marcas, productos y servicios en beneficio de nuestra empresa. La asignatura combinará teoría y práctica con el objetivo de capacitar al alumno para el desarrollo de dicha actividad.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç d'analitzar i sintetitzar els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat.
  • CG2 : Ser capaç d'obtenir habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat.
  • CG3 : Ser capaç d'obtenir habilitats adequades enfocades al disseny del calçat.
  • CG4 : Ser capaç de planificar i gestió de les empreses del calçat.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.
  • CE2 : Adquirir coneixements de programació amb l'objecte de poder iniciar una recerca en tendències de moda i disseny aplicada al calçat.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C3 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.
  • C4 : Adquirir coneixements de programació amb l'objecte de poder iniciar una recerca en tendències de moda i disseny aplicada al calçat.

 

ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE Al SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats adequades enfocades al disseny del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C3 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.
  • C4 : Adquirir coneixements de programació amb l'objecte de poder iniciar una recerca en tendències de moda i disseny aplicada al calçat.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

1. Conocer, comprender y poner en práctica los conocimientos adquiridos en esta asignatura para poder decidir cuál de los perfiles resulta más indicado para nuestra marca.
2. Capacitar al alumno la búsqueda y selección de influencers o prescriptores mediante herramientas digitales.

 

 

Dades generals

Codi: 79127
Professor/a responsable:
GARCIA MARTINEZ, ANDREA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix