Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La investigación de mercados es el diseño, recopilación y análisis de datos relevantes para apoyar la toma de decisiones en marketing. El principal objetivo de este tipo de investigación es convertir una situación de incertidumbre en una situación de riesgo, esto es, en una situación en la que se pueda maximizar la probabilidad de beneficio gracias las decisiones tomadas por la empresa, minimizando el riesgo de pérdidas.
La investigación de mercados, la investigación de marketing, puede alcanzar ese objetivo realizando una descripción del mercado y de sus oportunidades, evaluando qué hechos, o qué políticas de marketing causan determinados efectos, y realizando predicciones sobre el comportamiento de los usuarios o consumidores a partir de esa toma de decisiones.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç d'analitzar i sintetitzar els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat.
  • CG2 : Ser capaç d'obtenir habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat.
  • CG3 : Ser capaç d'obtenir habilitats adequades enfocades al disseny del calçat.
  • CG4 : Ser capaç de planificar i gestió de les empreses del calçat.

 

Competències Específiques

  • CE12 : Adquirir coneixement necessaris per a elaborar un adequat pla estratègic empresarial aplicat a les empreses del calçat.
  • CE15 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • CE16 : Adquirir habilitats directives en l'àmbit dels recursos humans relacionats amb les empreses del calçat.
  • CE25 : Ser capaç de conèixer el nou paradigma de la indústria 4.0 i les seues implicacions industrials així com definir el conjunt dels habilitadores digitals 4.0 i les seues aplicacions en la indústria del calçat.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C14 : Adquirir coneixement necessaris per a elaborar un adequat pla estratègic empresarial aplicat a les empreses del calçat.
  • C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • C18 : Adquirir habilitats directives en l'àmbit dels recursos humans relacionats amb les empreses del calçat.
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C27 : Conèixer el nou paradigma de la indústria 4.0 i les seues implicacions industrials i definir el conjunt dels habilitadors digitals 4.0 i les seues aplicacions en la indústria del calçat.

 

ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE Al SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats adequades enfocades al disseny del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C14 : Adquirir coneixement necessaris per a elaborar un adequat pla estratègic empresarial aplicat a les empreses del calçat.
  • C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • C18 : Adquirir habilitats directives en l'àmbit dels recursos humans relacionats amb les empreses del calçat.
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C27 : Conèixer el nou paradigma de la indústria 4.0 i les seues implicacions industrials i definir el conjunt dels habilitadors digitals 4.0 i les seues aplicacions en la indústria del calçat.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Esta asignatura tiene como finalidad que los alumnos puedan explorar, de primera mano, los objetivos, las fuentes de datos, las técnicas y las herramientas existentes para desarrollar una investigación de mercados, poniendo énfasis en las investigaciones desarrolladas sobre productos de consumo.

 

 

Dades generals

Codi: 79126
Professor/a responsable:
GARCIA MARTINEZ, ANDREA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: ECONOMIA FINANCERA I COMPTABILITAT
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,1

Estudis en què s'imparteix