Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

En la asignatura de moodboard, se transmitirán al alumno los conocimientos fundamentales composición visual que junto con las prácticas de montaje de paneles de inspiración, buscan preparar al alumno para el desarrollo de moodboards de calzado. La asignatura combinará teoría y práctica con el objetivo de capacitar al alumno para el desarrollo de dicha actividad.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Competències generals

  • CG2 : Ser capaç d'obtenir habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat.
  • CG3 : Ser capaç d'obtenir habilitats adequades enfocades al disseny del calçat.
  • CG4 : Ser capaç de planificar i gestió de les empreses del calçat.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.
  • CE18 : Ser capaç de seleccionar, organitzar i maquetar imatges per a la creació d'un moodboard.
  • CE23 : Ser capaç de conèixer i aplicar les peces per al desenvolupament del model CAD i caracteritzar cada peça virtual en funció de la peça del model.
  • CE24 : Ser capaç de conèixer i realitzar el reenderizado dels models per a donar aparença realistes.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C20 : Seleccionar, organitzar i maquetar imatges per a la creació d'un moodboard
  • C25 : Conèixer i aplicar les peces per al desenvolupament del model CAD i caracteritzar cada peça virtual en funció de la peça del model
  • C26 : Conèixer i realitzar el renderitzat dels models per a donar aparences realistes.
  • C3 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.

 

ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE Al SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats adequades enfocades al disseny del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C20 : Seleccionar, organitzar i maquetar imatges per a la creació d'un moodboard
  • C25 : Conèixer i aplicar les peces per al desenvolupament del model CAD i caracteritzar cada peça virtual en funció de la peça del model
  • C26 : Conèixer i realitzar el renderitzat dels models per a donar aparences realistes.
  • C3 : Aplicar els coneixements adquirits especialitzats en disseny en el calçat.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

1. Conocer, comprender y poner en práctica los conocimientos adquiridos para poder llevar a cabo un moodboard (panel de inspiración) aplicable al producto calzado.
2. Capacitar al alumno en técnicas de conceptualización, análisis y composición para que pueda realizar moodboards de calzado de tipo digital y táctil.

 

 

Dades generals

Codi: 79125
Professor/a responsable:
GARCIA MARTINEZ, ANDREA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix