Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Los alojamientos turísticos viven su propia “carrera tecnológica” basada en la innovación que ellos mismos son capaces de asumir. Los grandes players del sector se aproximan de forma más habitual a las grandes compañías de software que a empresas turísticas tradicionales. Unos recursos de por sí limitados y la competitividad existente en el mercado desembocan en una constante toma de decisiones. Una lucha constante por aportar la tecnología que mejor se adapte a las necesidades de cada tipo alojamiento así cómo al mercado al que se dirige.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Organitzar i liderar un equip
- CG4 : Ser capaç de realitzar l'estratègia completa de RM per a un allotjament turístic tenint en compte el seu context
Competències Específiques
- CE2 : Entendre l'estratègia del Revenue Management en el seu conjunt
- CE9 : Saber portar de principi a fi una estratègia de Revenue Management
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
dar al alumno conocimiento de las posibles Herramientas tecnologicas aplicables a REvenue Management
Dades generals
Codi:
79026
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS:
1,50
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,90
Departaments amb docència
-
Dep.:
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,2 -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN REVENUE MANAGEMENT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)