Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Entre los diferentes conceptos que maneja el Revenue Management se encuentra el forecasting, que consiste en la estimación y el análisis de la demanda futura para un producto o servicio utilizando diferentes variables como datos históricos, estimaciones de marketing e información promocional.
Una de las principales variables en las que se fundamenta el forecasting hotelero es el análisis de datos estadísticos de la empresa en periodos anteriores ya que, analizando correctamente esa información, podemos prever el futuro del establecimiento y tomar las decisiones comerciales oportunas para corregir desviaciones presupuestarias antes de que sea demasiado tarde.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
- CG3 : Implementar la cultura del Revenue Management en una empresa
Competències Específiques
- CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
- CE5 : Aplicar instruments d'anàlisis de la competència
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
dotar al alumno de las herramientas necesarias para poder realizar la estimación y el análisis de la demanda futura para un producto o servicio utilizando diferentes variables como datos históricos, estimaciones de marketing e información promocional.
Dades generals
Codi:
79022
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS:
1,50
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,90
Departaments amb docència
-
Dep.:
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN REVENUE MANAGEMENT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)