Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
L'assignatura de Gestió del *Pricing consisteix a dotar a l'alumne dels coneixements respecte a la gestió dels preus que es realitzen diàriament en cadascuna de les àrees d'un hotel.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
Competències Específiques
- CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
- CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres
- CE4 : Conèixer com afecta la reputació online a l'estratègia de Pricing
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Establir les bases perquè l'alumne puga implementar, basat en les tècniques de *Revenue Management, una estratègia d'optimització d'ingressos en un establiment hoteler.
Dades generals
Codi:
79018
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS:
1,50
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,90
Departaments amb docència
-
Dep.:
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN REVENUE MANAGEMENT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)