Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Completar la formació jurídic-pública de l'alumne que va a aprofundir en l'estudi del sector públic local
- CG11 : Adquirir i desenvolupar la capacitat per a elaborar informes jurídics amb una estructura ordenada i una sòlida argumentació jurídica per a assessorar (des d'un punt de vista jurídic i econòmic), als membres electes de les Corporacions Locals com a suport a la presa de decisions
- CG12 : Adquirir i desenvolupar la capacitat per a assessorar en matèria jurídic-econòmica per a optimitzar i planificar la presa de decisions
- CG2 : Promoure l'adquisició dels coneixements teòrics i de les habilitats pràctiques necessaris per a fer front a problemes jurídics de gran complexitat
- CG3 : Adquirir la capacitat d'autonomia en l'aprenentatge. Programació de temps i esforços
- CG4 : Adquirir i/o consolidar les habilitats d'aprenentatge que permeten a l'estudiant continuar amb el procés d'autoaprenentatge de la matèria en el futur
- CG5 : Adquirir i desenvolupar la capacitat de raonament crític
- CG6 : Adquirir y desarrollar la capacidad de análisis y síntesis
- CG7 : Adquirir i desenvolupar l'habilitat per a treballar de forma autònoma i en grup
- CG8 : Adquirir i desenvolupar la capacitat de trobar i seleccionar les fonts normatives aplicables, en un context de continus canvis normatius
- CG9 : Utilitzar les Tics com a eina per a accedir a fonts d'informació, com a mitjà d'arxiu de dades i documents i com a mitjà per a fomentar la participació ciutadana
Competències Específiques
- CE11 : Conèixer i emprar el règim de contractes de les Administracions públiques, així com la gestió d'Expedients de contractació d'acord amb el règim legal vigent
- CE12 : Comprendre les diferències entre els diferents tipus de contracte i distingir entre els procediments d'adjudicació que poden seguir-se
- CE13 : Conèixer les tècniques necessàries per a la tramitació d'expedients de contractació administrativa
- CE14 : Conèixer les potestats que pot utilitzar l'Administració en el desenvolupament de la contractació administrativa i les garanties que per als contractistes s'estableixen en la legislació contractual
- CE15 : Saber les responsabilitats en què es pot incórrer amb motiu de l'execució d'un contracte i les causes i els efectes de la resolució d'un contracte
- CE16 : Distingir els diferents supòsits d'extinció dels contractes administratius i els seus efectes
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
Dades generals
Codi:
78981
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
1,00
Crèdits teòrics:
0,20
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
ESTUDIS JURÍDICS DE L'ESTAT
Àrea: DRET ADMINISTRATIU
Crèdits teòrics: 0,2
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA, COMPTABILITAT, CONTROL I AUDITORIA PÚBLICA DE LES ADMINISTRACIONS LOCALS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)