Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2022-23
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
Context de l'assignatura per al curs 2022-23
La asignatura Cocina Tecnoemocional, Alimentación y Felicidad permitirá al alumnado que la curse adquirir los conocimientos avanzados sobre la interrelación entre las emociones y la conducta gastronómica. A lo largo del desarrollo del temario que compone la asignatura, el alumnado conocerá los diferentes tipos de emociones y su influencia sobre la gastronomía, el arte culinario y el comportamiento alimentario. De la misma forma, adquirirá los conocimientos sobre las bases psicoemocionales que subyacen a la relación entre alimentación y felicidad, así como los procesos culinarios que promueven estados emocionales positivos en los comensales.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
ESPECIALISTA EN CIÈNCIA I TECNOLOGIA CULINÀRIA, MARIDATGES, ARROSSOS I ALTA CUINA MEDITERRÀNIA
Competències generals
- CG2 : Ser capaç d'organitzar-se en els terminis assignats sense alterar la qualitat del producte final.
- CG4 : Respectar els principis ètics i la diversitat.
- CG6 : Adaptar i ajustar els coneixements adquirits a l'activitat professional, emetent judicis que induïsquen una reflexió crítica en l'àmbit dels arrossos i l'alta cuina mediterrània.
Competències Específiquese
- CE14 : Identificar els processos psicològics implicats en la cuina tecnoemocional i la gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
- CE15 : Interpretar els factors cognitius i emocionals implicats en la cuina tecnoemocional i gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
MÀSTER EN ARROSSOS I ALTA CUINA MEDITERRÀNIA APLICADA
Competències generals
- CG2 : Ser capaç d'organitzar-se en els terminis assignats sense alterar la qualitat del producte final.
- CG4 : Respectar els principis ètics i la diversitat.
- CG6 : Adaptar i ajustar els coneixements adquirits a l'activitat professional, emetent judicis que induïsquen una reflexió crítica en l'àmbit dels arrossos i l'alta cuina mediterrània.
Competències Específiquese
- CE20 : Identificar els processos psicològics implicats en la cuina tecnoemocional i la gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
- CE21 : Interpretar els factors cognitius i emocionals implicats en la cuina tecnoemocional i gastronomia artifici per a millorar la satisfacció de l'usuari.
- CE5 : Desenvolupar habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors en arrossos i alta cuina mediterrània amb un alt grau d'autonomia.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
• Adquirir conocimientos avanzados sobre los procesos emocionales que subyacen a la conducta gastronómica.
• Conocer los principios de la cocina tecnoemocional.
• Saber aplicar los conocimientos sobre la cocina tecnoemocional en el diseño de una oferta gastronómica promotora de las emociones positivas y la felicidad.
;