Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG13 : Distingir els diferents tipus d'i nivells d'intervenció davant problemes de famílies, xiquets o joves en risc.
  • CG14 : Precisar i diferenciar els objectius, procediments i abastos dels programes d'intervenció escolar, municipal, familiar i residencial així com els referents a la intervenció amb joves infractors.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Col·laborar en la intervenció amb alguns casos de xiquets o joves atesos en programes específics de família, infància o joventut en risc.
  • CE2 : Elaborar un informe d'algun dels casos en els quals s'ha intervingut determinant: diagnòstic de la problemàtica inicial, procés de la intervenció, i final de la intervenció, si escau, o bé pronòstic d'evolució.
  • CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 78700
Professor/a responsable:
ROSSER LIMIÑANA, ANA MARIA
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: PSICOLOGIA SOCIAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix