Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Los menores que viven en contextos de riesgo presentan las necesidades  propias de cualquier menor pero además requieren de la cobertura de una serie de necesidades específicas, fruto de las consecuencias de las circustancias vividas.

A lo largo de esta asignatura se profundizará en las características comunes a la infancia en riesgo y que requieren de la atención a determinadas áreas de su desarrollo.

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Distingir les necessitats psicològiques de la infància i joventut en risc social en contrast amb les corresponents de la població infanto-juvenil general.
  • CG2 : Apreciar les repercussions que la situació social en què viu el menor té en la seua salut física i mental.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Concoer las características de los menores en situación de riesgo.

Conocer las repercusiones de vivir en contextos de riesgo en la infancia.

Profundizar en los estilos de vida como enfoque diagnóstico pero también reparador de las necesidades de la infancia en riesgo.

 

 

 

 

Dades generals

Codi: 78689
Professor/a responsable:
ROSSER LIMIÑANA, ANA MARIA
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: PSICOLOGIA SOCIAL
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix