Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
DEPARTAMENTO: COMUNICACIÓN Y PSICOLOGÍA SOCIAL
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
- CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
- CS5 : Capacitat i habilitat per a utilitzar el pensament creatiu, idear, conèixer i detectar tendències emergents en l'àmbit de la comunicació de les indústries creatives.
- CS7 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diversos mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Disseny, planificació i execució de projectes orientats al brànding personal i comercial, en el context de la nova economia digital i creativa. Els punts de contacte de la marca personal i comercial en les indústries creatives.
- Planificació i gestió d'esdeveniments.
- Identificació de factors de risc causants de crisis. Prevenció i protocols d'actuació.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
OBJETIVO GENERAL: Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones, en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de intangibles.
Al finalizar, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación social corporativa de la empresa privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.
Conocer cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la Reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza
Dades generals
Codi:
43601
Professor/a responsable:
OLIVARES DELGADO, FERNANDO
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
1,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 1
Crèdits pràctics: 1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN COMUNICACIÓ I INDÚSTRIES CREATIVES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: Sense curs)