Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2011-12

 


DEPARTAMENTO: COMUNICACIÓN Y PSICOLOGÍA SOCIAL
ÁREA DE CONOCIMIENTO: COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD
PROFESOR RESPONSABLE: DR. FERNANDO OLIVARES DELGADO
CARÁCTER DE LA ASIGNATURA: OBLIGATORIA COMÚN (PARA AMBOS ITINERARIOS)
SEMESTRE: 1º
CRÉDITOS: 5 ECTS
IDIOMA EN QUE SE IMPARTE: ESPAÑOL
El estudio de la comunicación e intangibles corporativos en las industrias creativas es uno de los ámbitos principales de este Master, de ahí si carácter troncal para sus dos itinerarios. Las industrias creativas crecen al amparo de la sociedad digital y del intercambio de intangibles. La comunicación es clave para valorizar las industrias creativas. 

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques (CE)

  • CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
  • CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
  • CS5 : Capacitat i habilitat per a utilitzar el pensament creatiu, idear, conèixer i detectar tendències emergents en l'àmbit de la comunicació de les indústries creatives.
  • CS7 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diversos mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Disseny, planificació i execució de projectes orientats al brànding personal i comercial, en el context de la nova economia digital i creativa. Els punts de contacte de la marca personal i comercial en les indústries creatives.
  • Planificació i gestió d'esdeveniments.
  • Identificació de factors de risc causants de crisis. Prevenció i protocols d'actuació.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12

OBJETIVO GENERAL: Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones, en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de intangibles.

Al finalizar, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación social corporativa de la empresa privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.

Conocer cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la Reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza

 

 

 

 

Dades generals

Codi: 43601
Professor/a responsable:
OLIVARES DELGADO, FERNANDO
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 1,00
Crèdits pràctics: 1,00
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 1
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix