Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Los ejecutivos expertos en el desarrollo de actividades empresariales, muy relacionadas y cercanas al consumidor, como son los relativas a la actividad turística deben comprender como se relaciona al consumidor, al cliente y al público en general con las empresas turísticas a través de información que sirve para identificar y definir las oportunidades y problemas de Marketing, generar, refinar y evaluar acciones de Marketing, hacer un seguimiento de la eficacia de las actividades de Marketing e impulsar la comprensión del marketing como proceso. La investigación de mercados,l determina la información necesaria para alcanzar estos fines, diseña los métodos de recogida de información, gestiona e implanta los procesos de análisis de datos, analiza los resultados y comunica sus hallazgos y sus consecuencias.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG4 : Prendre decisions i resoldre problemes.
- CG6 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.
Competències específiques (CE)
- CE10 : Conèixer les tècniques de direcció empresarial.
- CE14 : Decidir sobre l'aplicació de les noves tecnologies.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conéixer els factors determinants i rellevants en el procés d'investigació del mercat turístic i plantejar solucions i decisions als diversos problemes.
- Saber analitzar les dades per a establir i implantar polítiques d'acció comercial enfocades a fomentar l'activitat turística.
- Conéixer les fases del procés d'investigació comercial en l'àmbit turístic.
- Reconéixer les potencialitats de les noves tecnologies en el procés d'investigació de mercats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
- Conocer los factores determinantes, relevantes en el proceso de investigación del mercado aplicado al sector turístico.
- Saber analizar los datos para establecer e implantar políticas de acción comercial enfocadas a fomentar la actividad turística.
- Conocer las fases del proceso de investigación comercial en el ámbito turístico.
- Reconocer las nuevas potencialidades de las nuevas tecnologías en el proceso de investigación de mercados.
Dades generals
Codi:
41011
Professor/a responsable:
GONZALVEZ SEMPERE, JOSE RAMON
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,80
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
2,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)