Competencies and objectives
Course context for academic year 2014-15
Las transformaciones en la organización industrial y estructuras de mercado en turismo, el aumento en el grado de concentración en la industria turística y los cambios en la inversión directa exterior en turismo, así como la especialización turística de las economías emergentes aconsejan el análisis pormenorizado del turismo en el ámbito de la economía internacional. Dicho análisis debe sin duda englobar los procesos de innovación en la economía del conocimiento, y el impacto de las TICs en el empleo y en la industria turística.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences (CG)
- CG10 : Recognise competences and skills at individual, group and organisation level.
- CG3 : Adapt to new situations.
- CG7 : Master communication and servuction techniques.
- CG9 : Organise and lead teams.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2014-15
No data
General
Code:
41000
Lecturer responsible:
RAMON RODRIGUEZ, ANA BELEN
Credits ECTS:
3,00
Theoretical credits:
0,60
Practical credits:
0,60
Distance-base hours:
1,80
Departments involved
-
Dept:
APPLIED ECONOMIC ANALYSIS
Area: APPLIED ECONOMICS
Theoretical credits: 0,6
Practical credits: 0,6
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT AND PLANNING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)