Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Marketing Digital (II), asignatura de 5 ECTS, está incluida en el Módulo Marketing Digital (2.0) y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del Marketing Digital como actividad empresarial actual. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la puesta en marcha de un plan digital, basado en los elementos fundamentales del marketing online y herramientas de gestión y medición web.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE12 : Ser capaç de seleccionar i utilitzar aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
El objetivo básico de la asignatura Marketing Digital (II) es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales del Marketing Digital y sobre todo, en la elaboración de un plan de social media marketing.
Dades generals
Codi:
36351
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,75
Crèdits pràctics:
0,75
Càrrega no presencial:
3,50
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,75
Crèdits pràctics: 0,75
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)