Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La materia “Proyecto Final en Marketing Digital y eCommerce”, asignatura de 4 ECTS ofertada en el curso de Experto en Marketing Digital y eCommerce, aúna en una materia totalmente práctica los conocimientos recibidos durante el curso. En este sentido, esta materia recoge las estrategias y técnicas relacionados con el desarrollo, la implantación y la gestión a lo largo del tiempo de las plataformas de comercio electrónico.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

• Capacitar para la búsqueda selectiva de información.
• Aplicar los conocimientos teóricos adquiridos a situaciones de mercado reales.
• Desarrollar el pensamiento crítico sobre el proceso de comercialización online.
• Formular soluciones relacionadas con el marketing digital para las empresas de venta online.
• Adquirir destrezas profesionales sobre herramientas del marketing digital aplicadas al comercio electrónico.

 

 

Dades generals

Codi: 36341
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix