Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
- CE10 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de les empreses de la moda i el seu entorn.
- CE4 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi del sector de la moda.
- CE5 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors de moda i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
- CE7 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa en el sector de la moda. co.
- CE8 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses en el mercat de la moda.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Sense dades
Dades generals
Codi:
36336
Professor/a responsable:
RUIZ CONDE, MARIA DEL ENAR
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,12
Crèdits pràctics:
1,12
Càrrega no presencial:
3,76
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6 -
Dep.:
SOCIOLOGIA II
Àrea: SOCIOLOGIA
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)