Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
  • CE5 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors de moda i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
  • CE7 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa en el sector de la moda. co.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 36335
Professor/a responsable:
RUIZ CONDE, MARIA DEL ENAR
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,75
Crèdits pràctics: 0,75
Càrrega no presencial: 2,50

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix