Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
- CE5 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors de moda i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
- CE7 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa en el sector de la moda. co.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Sense dades
Dades generals
Codi:
36335
Professor/a responsable:
RUIZ CONDE, MARIA DEL ENAR
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,75
Crèdits pràctics:
0,75
Càrrega no presencial:
2,50
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)