Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

La asignatura Programación 1 es el primer contacto del estudiante con la programación de ordenadores.

Está relacionada estrechamente con Programación 2, esta asignatura es la continuación de Programación 1. También tiene  importantes relaciones de coordinación con Matemáticas 1, Fundamentos de las  Bases de Datos, Lenguajes y Paradigmas de Programación, Sistemas y Tecnologías de Información y Estructuras de Computadores.

Básicamente es la piedra angular sobre la que asientan todas las asignaturas relativas a la materia de Programación que hay en la titulación.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG3 : Capacitat per a comprendre i dominar els conceptes bàsics de matemàtica discreta, lògica, algorísmica i complexitat computacional, i la seua aplicació per a la resolució de problemes propis de l'enginyeria.
  • CG4 : Coneixements bàsics sobre l'ús i programació dels ordinadors, sistemes operatius, bases de dades i programes informàtics amb aplicació en enginyeria.
  • CG6 : Coneixement adequat del concepte d'empresa, marc institucional i jurídic de l'empresa. Organització i gestió d'empreses.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Coneixement de les matèries bàsiques i tecnologies que capaciten per a l'aprenentatge i el desenvolupament de nous mètodes i tecnologies, a més de les que donoen gran versatilitat per a adaptar-se a noves situacions.
  • Capacitat per a resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, autonomia i creativitat. Capacitat per a saber comunicar i transmetre els coneixements, les habilitats i les destreses de la professió d'enginyer tècnic en informàtica.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

- Analizar problemas susceptibles de resolución por un ordenador y diseñar algoritmos que los solucionen.
- Implementar algoritmos mediante técnicas de programación estructurada.
- Conocer y saber utilizar un lenguaje de alto nivel.
- Conocer las implicaciones del trabajo de programador, individualmente y como miembro de un equipo.

 

 

Dades generals

Codi: 34001
Professor/a responsable:
COMPAÑ ROSIQUE, PATRICIA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix