Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Capacitats informàtiques i informacionales
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com a escrita
- CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi
- CT4 : Capacitat d'organització i planificació
Competències generals
- CG2 : Valorar amb esperit crític la realitat internacional i els seus problemes específics
- CG4 : Obtenir i gestionar la informació relativa a l'àmbit de les relacions internacionals
- CG5 : Liderar, organitzar i gestionar equips de treball en contextos internacionals
- CG7 : Adquirir la capacitat d'aprenentatge autònom
Competències Específiques
- CE13 : Conèixer el paper que les empreses multinacionals exerceixen en les organitzacions internacionals i en les relacions internacionals en general.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer diferents institucions i fonts d'informació en relació amb el comerç internacional.
- Interpretar els principals indicadors de l'estat i evolució dels mercats internacionals.
- Realitzar un treball d'elaboració d'un Pla de Màrqueting en grups de 3-5 alumnes.
- Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting-mix (producte, preu, distribució i promoció) sobre els diversos grups d'interès que formen part de l'empresa internacional.
- Interpretar la viabilitat de dur a terme una internacionalització de la comercialització del producte sobre la base d'indicadors i estudis de mercat existents.
- Presentació i defensa del treball de confecció d'un Pla de Màrqueting dut a terme pels diferents grups.
- Relacions Internacionals
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
Dades generals
Codi:
28223
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN RELACIONS INTERNACIONALS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 3)