Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE10 : Comunicar, tant per escrit com de manera oral, coneixements, procediments, resultats i idees matemàtiques.
- CE11 : Ser capaç de resoldre problemes d'àmbit acadèmic, tècnic, financer o social mitjançant mètodes matemàtics.
- CE12 : Saber treballar en equip, aportant models matemàtics adaptats a les necessitats col·lectives.
- CE15 : Reconèixer i analitzar nous problemes i plantejar estratègies per a solucionar-los.
- CE5 : Proposar, analitzar, validar i interpretar models de situacions reals senzilles, utilitzant les eines matemàtiques més adequades a les finalitats que es persegueixen.
- CE6 : Resoldre problemes de matemàtiques, mitjançant habilitats de càlcul bàsic i altres tècniques, planificant-ne la resolució a partir de les eines de què es dispose i de les restriccions de temps i recursos.
- CE7 : Utilitzar aplicacions informàtiques d'anàlisi estadística, càlcul numèric i simbòlic, visualització gràfica, optimització o d'altres per a experimentar en matemàtiques i resoldre problemes.
- CE9 : Utilitzar eines de cerca de recursos bibliogràfics en matemàtiques.
Competències genèriques específiques de la UA
- CGUA1 : Comprensió de la llengua estrangera anglès en l'àmbit científic.
- CGUA2 : Tenir coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
- CGUA3 : Adquirir o tenir les habilitats bàsiques en TIC (tecnologies de la informació i comunicació) i gestionar adequadament la informació obtinguda.
Competències genèriques de grau
- CG1 : Desenvolupar la capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític.
- CG2 : Demostrar capacitat de gestió/direcció eficaç i eficient: esperit emprenedor, iniciativa, creativitat, organització, planificació, control, presa de decisions i negociació.
- CG3 : Resoldre problemes de manera efectiva.
- CG4 : Demostrar capacitat de treball en equip.
- CG5 : Comprometre's amb l'ètica, els valors d'igualtat i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
- CG6 : Aprendre de manera autònoma.
- CG7 : Demostrar capacitat d'adaptar-se a noves situacions.
- CG9 : Demostrar habilitat per a transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Coneixement dels més models, conceptes i resultats més importants de la teoria de jocs.
- Capacitat per a plantejar un problema de decisió multipersonal com un joc i analitzar-lo fent ús de les metodologies de la teoria de jocs.
- Coneixement de les connexions entre la teoria de jocs i les ciències socials.
- Capacitat d'utilitzar aquest coneixement per a analitzar problemes d'interacció competitiva o cooperativa que sorgeixen en l'àmbit de les ciències socials.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Sense dades
Dades generals
Codi:
25071
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,56
Crèdits pràctics:
0,84
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
FONAMENTS DE L'ANÀLISI ECONÒMICA
Àrea: ECONOMIA APLICADA
Crèdits teòrics: 1,44
Crèdits pràctics: 0,96
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MATEMÀTIQUES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)