Competencies and objectives
Course context for academic year 2023-24
La asignatura “Gestión de la Información en Comunicación” forma parte del módulo “Técnicas de Investigación y Gestión Aplicadas a la Publicidad y las Relaciones Públicas” del que forman parte otras asignaturas afines como Técnicas de investigación social en comunicación (básica de 2º curso), Investigación y Planificación de Medios (obligatoria de 4º curso) e Investigación de Mercados (optativa de 4º curso).
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24
UA Basic Transversal Competences
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
General Competences:>>Instrumental
- CG7 : Destreses per a la investigació.
- CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES10 : Estudi de la gestió del coneixement i dels actius intangibles de les organitzacions i dels seus programes de comunicació.
- CES26 : Estudi de la comunicació i informació escrita, audiovisual i digital com a marc de referència.
- CES33 : Estudi de les possibilitats i recursos de les tecnologies per a la comunicació audiovisual i coneixements bàsics sobre els sistemes tècnics utilitzats per a processar, elaborar i executar la comunicació, especialment la publicitària i la de les relacions públiques.
- CES37 : Estudi dels fonaments de documentació per al professional de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE45 : Capacitat per a entendre i interpretar l'entorn i adaptar-se al canvi.
- CE59 : Destreses per a seleccionar i aplicar el model d'anàlisi més adequada per a cada objecte d'estudi i les necessitats de la investigació.
- CE61 : Capacitat per a aplicar, de manera rigorosa, les tècniques de recerca, producció i anàlisi de dades.
- CE62 : Capacitat per a aplicar tècniques de gestió de la informació.
- CE63 : Destresa en la utilització de les aplicacions informàtiques d'investigació en comunicació, publicitat i relacions públiques.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24
No data
General
Code:
22528
Lecturer responsible:
HERNANDEZ RUIZ, ALEJANDRA
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
0,90
Practical credits:
1,50
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,9
Practical credits: 1,5
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 3)