Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2023-24

La asignatura “Gestión de la Información en Comunicación” forma parte del módulo “Técnicas de Investigación y Gestión Aplicadas a la Publicidad y las Relaciones Públicas” del que forman parte otras asignaturas afines como Técnicas de investigación social en comunicación (básica de 2º curso), Investigación y Planificación de Medios (obligatoria de 4º curso) e Investigación de Mercados (optativa de 4º curso).

 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

UA Basic Transversal Competences

  • CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.

 

General Competences:>>Instrumental

  • CG7 : Destreses per a la investigació.
  • CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.

 

Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)

  • CES10 : Estudi de la gestió del coneixement i dels actius intangibles de les organitzacions i dels seus programes de comunicació.
  • CES26 : Estudi de la comunicació i informació escrita, audiovisual i digital com a marc de referència.
  • CES33 : Estudi de les possibilitats i recursos de les tecnologies per a la comunicació audiovisual i coneixements bàsics sobre els sistemes tècnics utilitzats per a processar, elaborar i executar la comunicació, especialment la publicitària i la de les relacions públiques.
  • CES37 : Estudi dels fonaments de documentació per al professional de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.

 

Specific Competences:>>Professional (practical)

  • CE45 : Capacitat per a entendre i interpretar l'entorn i adaptar-se al canvi.
  • CE59 : Destreses per a seleccionar i aplicar el model d'anàlisi més adequada per a cada objecte d'estudi i les necessitats de la investigació.
  • CE61 : Capacitat per a aplicar, de manera rigorosa, les tècniques de recerca, producció i anàlisi de dades.
  • CE62 : Capacitat per a aplicar tècniques de gestió de la informació.
  • CE63 : Destresa en la utilització de les aplicacions informàtiques d'investigació en comunicació, publicitat i relacions públiques.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

No data

 

 

General

Code: 22528
Lecturer responsible:
HERNANDEZ RUIZ, ALEJANDRA
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 0,90
Practical credits: 1,50
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0,9
    Practical credits: 1,5
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught