Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències específiques (CE)
- CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Conèixer les diferents institucions i fonts d'informació en relació al comerç internacional. Saber interpretar els principals indicadors de l'estat i evolució dels mercats internacionals. Realització d'un treball de recerca comercial original en l'àmbit del comerç internacional (en grups de 3-5 alumnes). Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting mix (preu, producte, promoció i distribució) sobre els diversos grups d'interès que formen part de l'entorn de l'empresa internacional (proveïdors, clients, governs, etc.). Interpretar la viabilitat de dur a terme una internacionalització de la comercialització del producte sobre la base d'indicadors i estudis de mercat existents. Redacció formal i estructurada d'un treball de recerca original. Presentació i defensa del treball de recerca comercial dut a terme pels diferents grups.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
;