Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.

 

Competències generals de la UA (CGUA)

  • CGUA3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències específiques (CE)

  • CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Conèixer les diferents institucions i fonts d'informació en relació al comerç internacional. Saber interpretar els principals indicadors de l'estat i evolució dels mercats internacionals. Realització d'un treball de recerca comercial original en l'àmbit del comerç internacional (en grups de 3-5 alumnes). Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting mix (preu, producte, promoció i distribució) sobre els diversos grups d'interès que formen part de l'entorn de l'empresa internacional (proveïdors, clients, governs, etc.). Interpretar la viabilitat de dur a terme una internacionalització de la comercialització del producte sobre la base d'indicadors i estudis de mercat existents. Redacció formal i estructurada d'un treball de recerca original. Presentació i defensa del treball de recerca comercial dut a terme pels diferents grups.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 22045
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,6
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix