Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG8 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències específiques (CE)
- CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Aprofundir, de manera integral i crítica, sobre la distribució comercial i la seua integració com a funció empresarial i lliurament de valor. Comprendre i saber analitzar un canal de distribució. Comprendre i saber planificar la gestió i direcció minorista. Conèixer les necessitats d'informació i les fonts de dades davant un problema en l'àmbit de la distribució comercial. Realització de presentacions i/o informes en què l'estudiant dissenye i analitze entre diferents opcions de distribució comercial.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
22042
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)