Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.

 

Competències específiques (CE)

  • CE4 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Ser capaç d'identificar i il·lustrar els factors determinants que influeixen i condicionen la direcció de màrqueting en l'empresa. Adquirir coneixements teòrics i conceptuals bàsics per a la presa de decisions de direcció de màrqueting en l'empresa. Ser capaç de diagnosticar la situació de l'empresa, valorant a partir dels registres rellevants d'informació la seua situació i previsible evolució, per a poder prendre decisions de direcció de màrqueting. Conèixer i saber els mitjans i programes informàtics disponibles per a desenvolupar una proposta d'assessorament de direcció de màrqueting. Saber redactar un informe de direcció de màrqueting. Conèixer i analitzar les accions i estratègies òptimes per a la gestió de la cartera de productes de l'empresa. Comprendre les accions i estratègies de preu per a la creació de valor en l'empresa. Comprendre i saber el funcionament del sistema de distribució comercial. Comprendre les accions i estratègies de comunicació de l'empresa.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 22023
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix