Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.

 

Competències específiques (CE)

  • CE4 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Conèixer les etapes del procés d'investigació comercial. Comprendre i saber fer una investigació comercial. Conèixer les fonts secundàries i les tècniques qualitatives i quantitatives de recollida d'informació primària. Comprendre i saber dissenyar un qüestionari. Comprendre i saber planificar un experiment comercial. Comprendre els tipus de mostreig i el disseny dels controls del treball de camp. Comprendre el tractament estadístic de les dades de màrqueting. Saber enunciar un problema d'investigació. Saber redactar una proposta d'investigació. Saber redactar un informe de la investigació.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 22018
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix