Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

La Política Económica y de la Unión Europea es una asignatura que servirá al futuro profesional que obtenga el Grado en Marketing a tener un amplio conocimiento de los objetivos que persigue los responsables de Politica Económica en el seno de la UE y de los instrumentos que pueden utilizar para su consecución. El plan formativo del Grado le permitirá comprender la problemática a la que deberá enfrentarse un gobierno. El programa de la asignatura ha tenido en cuenta los contenidos de las demás asignaturas del Grado para la mejor coordinación con todas ellas.

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.
  • CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
  • CE6 : Entendre les institucions econòmiques com el resultat i l'aplicació de representacions teòriques o formals sobre el funcionament de l'economia.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Desenvolupar un esperit crític davant l'entorn econòmic en el qual es desenvolupen les activitats de les empreses.
  • Ser capaç d'analitzar les decisions en matèria de política  econòmica i les conseqüències a curt, mitjà i llarg termini.
  • Conèixer les principals eines de política econòmica.
  • Analitzar el paper de les institucions de la Unió Europea en matèria de política econòmica.
  • Veure les estratègies empresarials adoptades davant dels canvis en la política econòmica per part de les autoritats.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

Conocer y entender los conceptos, fines y medios de la Política Económica así como conocer los objetivos e instrumentos de las principales políticas económicas. Comprender los efectos que se derivan de las decisiones de estas políticas.

 

 

;

Dades generals

Codi: 21525
Professor/a responsable:
MARTINEZ DIAZ, JOSE ANTONIO
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: ECONOMIA APLICADA I POLÍTICA ECONÒMICA
    Àrea: ECONOMIA APLICADA
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix