Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre el que és, possiblement, el principal missatge de Keynes i la seua teoria general: els vincles existents entre els diversos mercats que integren una economia i determinen el comportament i l'evolució de les variables macroeconòmiques.
- Entendre l'impacte de les polítiques del govern sobre les variables macroeconòmiques a curt i mitjà termini.
- Ser capaç d'entendre alguns fonaments microeconòmics que subjauen en les variables macroeconòmiques.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
Dades generals
Codi:
21517
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,50
Crèdits pràctics:
0,90
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
FONAMENTS DE L'ANÀLISI ECONÒMICA
Àrea: FONAMENTS DE L'ANÀLISI ECONÒMICA
Crèdits teòrics: 1,5
Crèdits pràctics: 0,9
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 2)