Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació. Comprendre i valorar les funcions de les tecnologies de la informació i de la comunicació cada vegada més diversificades i saber-les usar adequadament en la vida quotidiana.
- CG7 : Reconeixement de la diversitat i de la multiculturalitat. Valorar positivament la diversitat de tota mena, respectar altres visions del món i gestionar amb creativitat les interaccions multiculturals amb la finalitat d'enriquir-se mútuament.
- CG8 : Sostenibilitat. Valorar l'impacte social i mediambiental de les pròpies actuacions i de les de l'entorn. Manifestar visions integrades i sistèmiques i promoure canvis per a una gestió sostenible dels recursos.
Competències específiques (CE)
- CE2 : Promoure i facilitar els aprenentatges en la primera infància, des d'una perspectiva globalitzadora i integradora de les diferents dimensions cognitiva, lingüística, emocional, motriu, social, filosòfica, cultural i volitiva.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre conceptes, lleis i teories bàsiques de les ciències experimentals (física, química, biologia i geologia) relacionats amb els continguts del currículum oficial de l'àrea de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural d'Educació Infantil.
- Conèixer i valorar la diversitat paisatgística espanyola i valenciana.
- Comprendre els aspectes físics, geològics i biològics que caracteritzen un espai natural (concretant en els espais naturals valencians).
- Comprendre les relacions que s'estableixen en un ecosistema i utilitzar-les per a analitzar alguns ecosistemes singulars valencians. Comprendre els processos geològics de formació de materials i paisatges terrestres i com s'han superat idees històricament vigents sobre aquesta qüestió.
- Conèixer els problemes que va originar la construcció dels coneixements científics tractats en l'assignatura, la seua evolució al llarg de la història, les dificultats o obstacles als quals es van enfrontar i la transcendència que tenen en els diferents àmbits.
- Saber com s'elabora una memòria o informe sobre un treball pràctic o de camp, segons criteris establits prèviament, i comunicar els resultats en públic de manera eficaç.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
17017
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,60
Crèdits pràctics:
1,80
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Àrea: DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS
Crèdits teòrics: 0,3
Crèdits pràctics: 0,9
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
CIÈNCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT
Àrea: FISIOLOGIA VEGETAL
Crèdits teòrics: 0,3
Crèdits pràctics: 0,9
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MESTRE EN EDUCACIÓ INFANTIL
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 3)