Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
El TFM constitueix una matèria pertanyent al cos pràctic del pla d'estudis del Màster en professorat d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes amb una càrrega lectiva en el pla d'estudis del de 6 crèdits ECTS. A través d'aquest treball es tracta de fer confluir els plantejaments teòrics estudiats en les matèries de l'especialitat, al costat de propostes pràctiques aplicables a l'activitat professional en el context d'un centre educatiu. L'estudiant triarà el tema, l'enfocament i la metodologia del treball a desenvolupar, d'acord amb el seu tutor i/o equip docent.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
- Aprofundir en l'estudi d'un tema triat per l'alumne dins el context educatiu i relatiu a l'especialitat.
- Desenvolupar la competència investigadora al àmbit docent: recerca documental; recollida, anàlisi i interpretació de la informació i les dades; presentació de conclusions i redacció del treball.
- Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de l'especialització cursades.
- Desenvolupar hàbits i actituds per aprendre a aprendre al llarg del seu exercici professional.
- Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
Dades generals
Codi:
12183
Professor/a responsable:
CLEMENT CARBONELL, MARIA VIOLETA
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,05 -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: MÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: PERSONALITAT, EVALUACIÓ I TRACTAMENT PSICOLÒGIC
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: PSICOLOGIA BÀSICA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
FILOLOGIA CATALANA
Àrea: FILOLOGIA CATALANA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,2 -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,05
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 1)