Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
El TFM constituye una materia perteneciente al cuerpo práctico del plan de estudios del Máster en profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas con una carga lectiva en el plan de estudios de 6 créditos ECTS. A través de este trabajo se trata de hacer confluir los planteamientos teóricos estudiados en las materias de la especialidad, junto a propuestas prácticas aplicables a la actividad profesional en el contexto de un centro educativo. El estudiante elegirá el tema, el enfoque y la metodología del trabajo a desarrollar, de acuerdo con su tutor y/o equipo docente.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
- Profudizar en el estudio de un tema escogido por el alumno dentro del contexto educativo y relativo a la especialidad.
- Desarrollar la competencia investigadora en el ámbitro docente: búsqueda documental; recogida, análisis e interpretación de la información y los datos; presentación de conclusiones y redacción del trabajo.
- Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
- Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
Dades generals
Codi:
12163
Professor/a responsable:
CLEMENT CARBONELL, MARIA VIOLETA
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: MÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,13 -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: PERSONALITAT, EVALUACIÓ I TRACTAMENT PSICOLÒGIC
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,14
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: PSICOLOGIA BÀSICA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,13 -
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
Àrea: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIÓ
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: TREBALL FINAL DE MÀSTER (Curs: 1)