Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Assignatura teòrica-pràctica dirigida a potenciar l'ús lúdic de les Matemàtiques i la Geometria a través de passatemps, trencaclosques, jocs d'atzar i construccions geomètriques amb rigor i amenitat.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Curso dirigido a potenciar el uso lúdico de las Matemáticas y la Geometría a través de ejemplos sencillos, basados en experiencias cercanas, como los juegos de azar, los rompecabezas y la geometría de elementos cotidianos.
Acercar las leyes matemáticas a través de experiencias de nuestra vida diaria.
Convertir el aprendizaje de las leyes matemáticas en una metodología lúdica.
Ejercitar la reflexión mediante el planteamiento de paradojas.
Desarrollar la visión espacial de los elementos geométricos.
Ejercitar los procesos de abstracción a través del juego.
Dades generals
Codi:
90399
Professor/a responsable:
VIANA MARTINEZ, VICENTE
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics:
4,00
Crèdits pràctics:
0,00
Càrrega no presencial:
Departaments amb docència
Sense dadesEstudis en què s'imparteix
-
Universitat Permanent
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: Sense curs)