Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Resoldre problemes integrant variables múltiples.
- CT2 : Definir i planificar estudis sobre temes concrets i de projectes de recerca.
- CT3 : Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació per a la cerca bibliogràfica i l'execució de projectes d'estudi i recerca.
- CT4 : Interactuar amb col·legues de la mateixa disciplina acadèmica per a contrastar i optimitzar els coneixements adquirits i, si escau, organitzar equips de treball.
Competències generals
- CG1 : Aplicar els coneixements obtinguts per a analitzar problemes històrics relacionats amb la prehistòria, l'antiguitat i l'edat mitjana en l'àmbit mediterrani.
- CG2 : Comprendre i relacionar els coneixements adquirits de manera precisa i fonamentada per a formular síntesi de caràcter social i ètic sobre els períodes històrics estudiats en l'àmbit mediterrani.
- CG5 : Analitzar amb rigor i esperit crític la literatura científica relacionada amb la prehistòria, l'antiguitat i l'edat mitjana.
- CG7 : Utilitzar les tecnologies d'informació i comunicació (TIC) per a la cerca, anàlisi i tractament de la documentació històrica específica de la Prehistòria, Protohistòria, Antiguitat i Edat mitjana en l'àmbit mediterrani.
- CG8 : Capacitat per a treballar de manera cooperativa amb la finalitat d'adquirir i aplicar des de diferents perspectives, els coneixements específics dels períodes històrics estudiats.
Competències bàsiques
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat per a ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis o pluridisciplinaris relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, a més de les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les estructurals culturals de la Christianitas llatina.
- Comprendre les pautes de funcionament de l'aparell inquisitorial i les seues vinculacions amb el poder eclesiàstic i monàrquic.
- Conèixer els sistemes identitaris de musulmans, jueus i cristians en l'Edat Mitjana
- Identificar els perfils socials de musulmans, jueus i cristians, i les relacions d'aquests tres grups socials medievals
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
;