Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2015-16

La asignatura pretende abordar la restauración colectiva desde la perspectiva de los nuevos habitos alimentarios y el papel que puede jugar dicha alternativa en la consecución de una alimentación saludable y una nutrición óptima. Lógicamente, dicho abordaje se llevará a cabo en el marco de las nuevas tendencias en alimnentación y en lo retos que plantea actualmente la seguridad alimentaria.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Aprofundir en l'adquisició de coneixements actualitzats en nutrició clínica i comunitària i en l'evolució i desenvolupament d'aquestes.

 

Competències específiques (CE)

  • CE39 : Identificar el paper de la restauració col·lectiva en el desenvolupament dels objectius de la nutrició comunitària i el desenvolupament de models alimentaris sostenibles i eficaços ecològicament.
  • CE40 : Valorar la importància de la restauració col·lectiva per a aconseguir una gastronomia saludable, desenvolupar una cultura de l'alimentació i la comensalitat i recuperar tradicions culinàries i models alimentaris com ara la dieta mediterrània.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16

Se corresponden con los objetivos especificados en el apartado anterior.

 

 

Dades generals

Codi: 45217
Professor/a responsable:
TRESCASTRO LOPEZ, EVA MARIA
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix