Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
HABILITATS INVESTIGADORES EN COMUNICACIÓ

Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Habilidades Investigadoras en Comunicación es una materia optativa dentro de los dos itinerarios de especialización del máster en Comunicación e Industrias Creativas. Se trata de una asignatura de carácter básico y común, centrada en la adquisición de habilidades prácticas para desarrollar trabajos de investigación académicos -como el Trabajo de Fin de Máster- y profesionales. Se capacita al alumnado en:

- El diseño, estructura y elaboración de proyectos de investigación e informes profesionales.

- La búsqueda de información y documentación profesional y científica.

- La publicación de resultados de investigación y difusión de los mismos: publicaciones científicas y publicaciones divulgativas.

- La relación eficaz del investigador con los medios de comunicación.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Capacitat i habilitat per a exercir com a professionals de la comunicació, amb especial atenció a la gestió integral i a la recerca i mesura de l'eficàcia dels processos comunicatius en l'àmbit de les indústries creatives.

 

Competències específiques (CE)

  • CS10 : Capacitat per a definir temes de recerca, fer un plantejament investigador, identificar fonts de documentació i difondre el coneixement científic de la comunicació.

 

Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)

  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

El alumno conocerá cómo realizar un planteamiento investigador, su estructura, la selección de fuentes documentales a recurrir y el uso aplicado de herramientas que le permitan optimizar la difusión científica o divulgativa.


Realizar planteamientos, emprender acciones y tomar decisiones que aporten creatividad innovadora en el ámbito de la comunicación, a partir de los conocimientos teóricos adquiridos.


Conocer y utilizar las herramientas que permiten optimizar la difusión científica o divulgativa.

 

 

Dades generals

Codi: 43608
Professor/a responsable:
TUR VIÑES, VICTORIA
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 1
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix