Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Materiales para aplicaciones medioambientales y energéticas es una asignatura optativa del Máster en Ciencia de Materiales que se imparte durante es primer cuatrimestre . Esta asignatura se integra dentro del módulo de especialización del máster que tiene que realizar el alumno y en concreto está integrada en tres módulos de especialización "Materiales Electroquímicos", "Medioambiente y Energía" y "Materiales funcionales y estructurales".
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques:>>fonamentals
- CEF8 : Seleccionar materials per a una determinada aplicació.
- CEF9 : Interpretar comportaments i establir relacions entre propietats i estructura.
Competències específiques:>>d'especialització
- CEE10 : Conèixer els aspectes fonamentals de la nanociència i els nanomaterials.
- CEE18 : Conèixer els materials i tecnologies en piles de combustible, supercondensadors i sensors electroquímics.
- CEE21 : Conèixer el fenomen de l'electrocatàlisi i els materials en els quals es produeix i les seues aplicacions.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Els derivats del contingut de cada assignatura i els relacionats amb les competències d'especialització indicades i les competències generals i bàsiques del títol.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
- Adquirir los conocimientos básicos de los diferentes materiales y tecnologías en pilas de combustible, supercondensadores y sensores electroquímicos.
- Clasificar y definir los diferentes contaminantes, así como los diferentes métodos de tratamiento.
- Aquirir los conceptos básicos de electroquímica necesarios para el desarrollo de la asignatura.
- Demostrar capacidad de trabajo en equipo.
- Demostrar capacidad de síntesis y expositiva.
;