Competencias y objetivos

 

Contexto de la asignatura para el curso 2021-22

El TFM constitueix una matèria pertanyent al cos pràctic del pla d'estudis del Màster en professorat d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes amb una càrrega lectiva al pla d'estudis de 6 crèdits ECTS. A través d'aquest treball es tracta de fer confluir els plantejaments teòrics estudiats en les matèries de l'especialitat, al costat de propostes pràctiques aplicables a l'activitat professional en el context d'un centre educatiu. L'estudiant triarà el tema, l'enfocament i la metodologia del treball a desenvolupar, d'acord amb el seu tutor i/o equip docent.

 

 

Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)

Competencias Generales del Título (CG)

  • CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
  • CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
  • CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.

 

Competencias específicas:>>Prácticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.

 

 

 

Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)

Sin datos

 

 

Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2021-22

- Aprofundir en l'estudi d'un tema triat per l'alumne dins el context educatiu i relatiu a l'especialitat.

- Desenvolupar la competència investigadora al àmbit docent: recerca documental; recollida, anàlisi i interpretació de la informació i les dades; presentació de conclusions i redacció del treball.

- Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de l'especialització cursades.

- Desenvolupar hàbits i actituds per aprendre a aprendre al llarg del seu exercici professional.

- Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.

 

 

 

 

 

;

Datos generales

Código: 12183
Profesor/a responsable:
CLEMENT CARBONELL, MARIA VIOLETA
Crdts. ECTS: 6,00
Créditos teóricos: 0,00
Créditos prácticos: 0,60
Carga no presencial: 5,40

Departamentos con docencia

  • Dep.: DIDACTICA GENERAL Y DIDÁCTICAS ESPECÍFICAS
    Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,05
  • Dep.: PSICOLOGIA DE LA SALUD
    Área: METODOS DE INVESTIGACION Y DIAGNOSTICO EN EDUCACION
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,1
  • Dep.: PSICOLOGIA DE LA SALUD
    Área: PERSONALIDAD, EVALUACIÓN Y TRATAMIENTO PSICOLÓGICO
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,1
    Este dep. es responsable de la asignatura.
    Este dep. es responsable del acta.
  • Dep.: PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DIDÁCTICA
    Área: DIDACTICA Y ORGANIZACION ESCOLAR
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,05
  • Dep.: PSICOLOGIA DE LA SALUD
    Área: PSICOLOGIA BASICA
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,1
  • Dep.: ENFERMERIA
    Área: ENFERMERIA
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0
  • Dep.: ENFERMERÍA COMUNITARIA, MEDICINA PREVENTIVA Y SALUD PÚBLICA
    Área: ENFERMERIA
    Créditos teóricos: 0
    Créditos prácticos: 0,2

Estudios en los que se imparte