Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
TREBALL FI DE MÀSTER -B ESPECIALITAT 12

Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2013-14

Es tracta de l'assignatura de finalització de la titulació de Màster, que recull tots els coneixements adquirits durant el mateix, tant en l'àmbit institucional com en el dels diversos continguts i camps de la innovació educativa dins de l'especialitat. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una proposta d'innovació didàctica de l'especialitat, o bé un treball on s'identifique una problemàtica del Centre o aula. El treball en un cas o en l'altre es realitzarà sota la guia d'un/a tutor/a.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
  • CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.

 

Competències específiques:>>pràcticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14

L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Màster ha d'haver adquirit:

1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes identificats, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la tasca docent.

2. Capacitat d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.

3. Capacitat d'implementar les innovacions i projectes generats.

4. Habilitats d'aprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de materials docents

5. Capacitat d'actuar d'acord amb l'ètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la professió docent.

 

 

Dades generals

Codi: 12177
Professor/a responsable:
CAMARA SEMPERE, HECTOR
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: FILOLOGIA CATALANA
    Àrea: FILOLOGIA CATALANA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,2
  • Dep.: INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05

Estudis en què s'imparteix