Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
La asignatura "Mecánica, Mecanismos y Máquinas" se define dentro del módulo de formación específica de Tecnología del Máster, e incluye una parte de los complementos para la formación disciplinar para el ejercicio de la docencia en Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato con la especialización de Tecnología.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>mòdul genèric (CGe)
- CGe1 : Conèixer les característiques dels estudiants, els seus contextos socials i motivacions.
- CGe10 : Relacionar l'educació amb el medi i comprendre la funció educadora de la família i la comunitat, tant en l'adquisició de competències i aprenentatge, com en l'educació en el respecte dels drets i llibertats, en la igualtat de drets i oportunitats entre homes i dones, i en la igualtat de tractament i no-discriminació de les persones amb discapacitat.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els continguts que es cursen en l'ensenyament de la tecnologia en secundària obligatòria, i tecnologia industrial en batxillerat.
- Conèixer el valor formatiu i cultural de la tecnologia.
- Conèixer la història de la tecnologia i els múltiples desenvolupaments tecnològics actuals per a poder transmetre una visió dinàmica de la seua evolució.
- Conèixer i reflexionar sobre la percepció ciutadana i dels estudiants sobre diferents aspectes de la tecnologia i les implicacions que això té en el seu ensenyament.
- Conèixer contextos i situacions en què s'usen o apliquen els diversos continguts de Tecnologia en secundària obligatòria i de Tecnologia Industrial en batxillerat.
- Treballar de forma cooperativa, valorant de manera crítica i reflexiva les aportacions pròpies i dels altres.
- Utilitzar les TIC per a cercar, obtenir, seleccionar i processar informació i documentació adequada als continguts de Tecnologia i Tecnologia Industrial que s'ensenyaran, i per a exposar els resultats dels treballs fets.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
;