Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
En la asignatura los objetivos y contenidos están enfocados a que el alumno sea capaz de adquirir los conocimientos de iniciación adecuados para realizar una planificación dietética adecuada para el deportista en distintas situaciones y disciplinas.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en un idioma estranger
- CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències informàtiques i informacionals
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionals.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en comunicació oral i escrita
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les necessitats nutricionals dels diversos tipus d'esportistes i la seua valoració.
- Adquirir habilitats de disseny i planificació de dietes adaptades a diversos esports.
- Proporcionar eines per a la cerca i l'ús adequats de la informació disponible sobre els problemes alimentaris i les necessitats nutricionals dels esportistes i desenvolupar coneixement en aquesta àrea.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
OBJETIVOS ESPECÍFICOS DE CADA PROFESOR
Conocer cómo y las distintas formas de valorar los hábitos de alimentación del deportista.
Saber cómo afecta la motivación del deportista en el seguimiento de una alimentación pautada.
Aprender los objetivos y recomendaciones más interesantes en la alimentación del deportista.
Saber la valoración energética para la planificación dietética.
Conocer la planificación más adecuada en el período de competición y de descanso.
Destacar la planificación más indicada para los distintos momentos del entrenamiento y competición, en todas las edades y deportes.
Conocer las adaptaciones necesarias por cambios de horarios, geografía y climatología.
Diferenciar la alimentación más adecuadas para deportes de requerimientos especiales.
Reconocer las individualidades alimentarias respecto a deportes anaeróbicos, aeróbicos y mixtos.
Iniciar búsquedas para valorar y encontar información de problemas alimentarios y necesidades nutricionales de los deportistas.
Asimilar cómo diseñar proyectos de investigación en el área dietética deportiva.
;