Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
L'assignatura de Psicologia de l'Educació aporta la formació bàsica respecte als coneixements sobre les principals variables referents a l'alumnat que tenen una clara incidència en l'aprenentatge. També presenta les teories explicatives del procés d'adquisició d'habilitats i competències escolars, del resultat d'aquest procés d'aprenentatge, així com la interacció que es dóna entre les diferents variables interpersonals i contextuals. Aquesta assignatura senti les bases a partir de les quals l'alumnat pugui entendre les característiques dels seus propis alumnes i la forma d'optimitzar el seu aprenentatge.
Competències generals del títol (CG)
Competències específiques (CE)
Conèixer la situació actual de la Psicologia de l'educació com a disciplina, el seu objecte d'estudi i els seus principals continguts. 2. Comprendre conceptes, mètodes i tècniques relatives al procés d'aprenentatge en el context educatiu. 3. Analitzar i sintetitzar els models explicatius de l'aprenentatge escolar més significatius. 4. Organitzar i planificar la situació educativa atenent a les característiques de l'alumnat. 5. Aplicar els principis sobre l'adquisició de coneixements al disseny i desenvolupament de l'ensenyament. 6. Resoldre problemes en situacions educatives a través del disseny d'ambients globals d'aprenentatge en Educació Primària) 7 Desenvolupar la capacitat de participació i negociació en el treball col·laboratiu de l'aula. 8. Demostrar la capacitat de treball autònom.