Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals de la UA (CGUA)

  • CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
  • CGUA3 : Competències en comunicació oral i escrita: ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.

 

Competències específiques (CE)

  • CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
  • CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
  • CE5 : Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions.
  • CE6 : Tenir una marcada orientació de servei al client.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer la terminologia i els conceptes acadèmics utilitzats en l'àmbit del màrqueting turístic.
  • Comprendre les tècniques de promoció comercial com a instruments per a comunicar valor al mercat.
  • Conèixer el paper rellevant de la promoció comercial en l'empresa turística.
  • Dominar les característiques del mètode científic aplicat a l'àmbit de la promoció turística.
  • Estar capacitat per a la cerca selectiva de la informació i documentació complementària.
  • Estar capacitat per a l'ús d'aplicacions informàtiques afins al procés de difusió i avaluació de resultats de campanyes promocionals.
  • Redactar informes sobre aspectes concrets de la promoció comercial.
  • Exposar en públic els resultats obtinguts després de l'elaboració d'informes.
  • Conèixer les decisions que cal prendre en la planificació de l'activitat publicitària i promocional de l'empresa turística.
  • Dominar la gestió de l'activitat publicitària i les tècniques de venda, per a assumir les responsabilitats de comunicació de l'empresa.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 23563
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix