Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Competències en comunicació oral i escrita: ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.
Competències específiques (CE)
- CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
- CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
- CE5 : Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions.
- CE6 : Tenir una marcada orientació de servei al client.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer la terminologia i els conceptes acadèmics utilitzats en l'àmbit del màrqueting turístic.
- Comprendre les tècniques de promoció comercial com a instruments per a comunicar valor al mercat.
- Conèixer el paper rellevant de la promoció comercial en l'empresa turística.
- Dominar les característiques del mètode científic aplicat a l'àmbit de la promoció turística.
- Estar capacitat per a la cerca selectiva de la informació i documentació complementària.
- Estar capacitat per a l'ús d'aplicacions informàtiques afins al procés de difusió i avaluació de resultats de campanyes promocionals.
- Redactar informes sobre aspectes concrets de la promoció comercial.
- Exposar en públic els resultats obtinguts després de l'elaboració d'informes.
- Conèixer les decisions que cal prendre en la planificació de l'activitat publicitària i promocional de l'empresa turística.
- Dominar la gestió de l'activitat publicitària i les tècniques de venda, per a assumir les responsabilitats de comunicació de l'empresa.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
23563
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
DOBLE GRAU EN TURISME I ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 5)
-
GRAU EN TURISME
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)